28.8.14

Marriage Not Dating / Kore Dizisi

2014 yılında bir çok güzel dizi yayınlandı. Romantik-komedi türünde bir diziyi daha sevdiğim yapımlar arasına aldım.Marriage Not Daiting dizisi final yaptıktan sonra arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine izlemeye karar verdim. İyi ki de izlemişim. Konusu; evlenemesi için ailesi tarafından baskı gören Goong Ki Tae baskından kurtulmak için yakın arkadaşının ayrıldığı kızı arkadaşını ailesine sevgilisi diye tanıtır sonrasında olaylar olaylar...

Yeon Woo Jin canlandırdığı karakter Goong Ki Tae. 33 yaşında Yakışıklı ve başarılı bir estetik doktorudur. Varlıklı bir aileden gelen Tae zampara olmasına rağmen yalnızlık hastalığı vardır.Tek başına yaşadığı evinde yalnız kalmayı çok sevmekte. Hatta öyle bir şey ki arkadaşlarını bile evine kabul etmez.Ailenin tek oğlu ve tek çocuğu olduğu için soylarının devam etmesi için evlen baskısıyla karşı karşıyadır
Han Groo'nun canlandırdığı karakter Jo Jang Min. 29 yaşında küçük kasabada yetişmiş bir kızdır. Lüks bir markanın mağazasında satış temsilcisi olarak çalışmaktadır. Onun tek hayali evinin kadını çocuklarının annesi olmaktır. Gi Tae'nin çapkın arkadaşı Lee Hoon Dong ile iki sene beraberdir. Jang Min evlenme teklifi edeceği bu adam ile arkadaşı Gi Tae'nin onun için hazırladığı tatsız ayrılma çabasının içinde bulacaktır kendini. 
Heo Jeong Mi canlandırdığı Lee Hoon Dong karakteri varlıklı bir ailenin oğludur. Kendi işlettiği kafesinde geçinip gider. Jang Min'e yaşattıklarından dolayı ilk başlarda bi kaşık suda boğasım geliyordu. Fakat öyle bir rol kesiyor ki gülme krizleriniz bir anda sebebi oluveriyor. Ben aşırı güldüm izlerken. Kendini çapkınlar arasında bir numara olan adam hayatının en büyük hatasını Jang Mi'ye yaptıkları olduğunun farkına varmıştır ama işler onun için çok geçtir.
Gözüm üstünde demek için girdiği zahmet :)

Jinwoon, Han YeoReum karakterini canlandırıyor. Girdiği her ortamda gözleri üzerine çekebilen bir cazibesi vardır. Çocukluğunda yaşadığı tramva onu vurdum duymaz biri haline getirmiş. Lee  Hoon Dong'un resteaurantında garsonluk yapmaktadır. Jang Min'in ayrılık oyununun ardından restaurantı basmasıyla karşılaştığı bu çocukla birbirlerinden hoşlanmaya başlamıştır. Yemek yapmayı çok sevdiği için geceleri artık yiyeceklerden yemek yaparak kendini denemektedir. Onun en büyük ideali kendine ait bir restaurant açmaktır. Jinwoon'u 2AM üyesi olduğu için ayrı severim. Diziyi izleyenler onu bi kaşık suda boğmak istese de rolünün hakkını verdiğini düşünüyorum.
Dizinin yardımcı rollerinde iki bayan oyuncu yer alıyor. Kang Sea rolünde Han Sun Hwa oynuyor. Gi Tae'nin eski kız arkadaşı başarılı plastik cerrahtır. Sea ile aralarında ki ilişki bir süre sonra dostluğa dönüşmüş gibi görünüyor olsa da aslında evlilikten döndüğü bu kız için işler hiç de düşündüğü gibi değildir. Bu kızı sevip sevmemek arasında kaldım. Bir diğer bayan oyuncu Nam Hyun Hee rolünde Yoon Se Hee canlandırıyor. Bu kızımız Jang Min'in hem en yakın hem de iş arkadaşıdır. Bu kızı izlerken çok nötr kaldım ilk başlarda bence senaristlerde ne yapacaklarını bilemediler. Çünkü iyi mi kötü mü bilemedim. Neyse ki sonlara doğru toparladıklarını düşünüyorum.
Dizinin konusu bi kere çok klişe. Çocuk evlenmek istemiyor ailesinin yapısına ters olan karakterde bir kızı evleneceği kız gibi tanıtıyor. Kıza aşık oluyor onu elde etmeye çalışıyor. İyi kötü bir sürü şey başlarına geliyor falan evet bunlar klişeleşmiş konu olduğundan itici gelebilir. Diziye başladığımda bende aynı şekilde düşündüm bu sebepten ön yargılı başladım. Dizi izledikçe bitmesin istedim. Son iki bölüm kısa bölümlerden oluşan dram hariç onun dışında başrollerinden yardımcı rollerine kadar herkes sizi güldürüyor. Özellikle Lee Hoon Dong'un olduğu sahneleri tek geçiyorum. 
Dizinin yönetmenini bir kere takdir ediyorum. Sebebi ise; her bölümün başında o bölümün can alıcı sahnesinden 30 saniye kadar kesit veriyor. İzlemeye başlamadan öncedaha çok merak etmenize neden oluyor. Çok güzel fikir olmuş. Artık güney kore dizilerinde bolca rastladığımız erkeklerin sırtında kızları taşıması olayına başka bir bakış açısıyla kızlar erkekleri sırtında taşır olmuş. 
Dizide Gi Tae'nin annesi rolünde Kim Hae Sook'u gördük. Hotel King dizisini izleyenler onu daha iyi hatırlar. Bu diziye başlamadan önce rol aldığı dizi. Harika işler yapıyor! Bu anneye iyi bakın bu kadın neden dizi boyunca bu kadar soğuk? Neden oğlunun hayatına bu kadar karışıyor? diye düşüneceksiniz haklı olarak. -bi Bi anne olarak oğlunun  mutlu olmasını tabiki de isteyecek. Fakat kendi istediği gelin adayıyla değil! 
Dizi oyuncualarından Jinwoon ve Han Groo hariç hepsini ilk kez izledim. Birbirleriyle uyumlarını sevdim. Yeon Woo Jin'in oyunculuğunu beğendim. Benimle aynı fikirde olur musunuz bilmem ama Song Joong Ki'ye ara ara çok benzettim. Han Groo'yu daha önce Can We Get Married dizininde izlemiştim O dizide çok sıkılmış olmama rağmen bu kızı orada keşfetmiştim. Jinwoon'u zaten kpop gruplarını takip ettiğim için bir çok şov programınlarında ve Dream High2 'd izle fırsatı bulmuştum. Oyunculuk konusunda biraz da olsa kendini geliştirmiş diyebilirç
Dizinin ostlarını sevdim. Hatta bazı sahnelerin arka fonunda 2AM'in şarkılarının çalması çok güzel düşünülmüş. Bir çok güzel şarkıyla karşı karşıya kalacaksınız. En sevdiğim Mamamoo "Love Lane" dinlerken çok keyif alıyorum.Ho Young Son-DAnny AHn "One Day", Kim Na Young "Hope and Hope" ve Ben "Stop The Love Now" benim dikkatimi çekenler.. Ben genel olarak sevdim diziyi doğru zamanda izlediğimi düşünüyorum. Umarım sizde seversiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..