30.9.13

To The Beautiful You / Kore Dizisi


 Japon versiyonu Hana Kimi olarakta bilinen bir dizi. Korelilerin çekmiş olduğu versiyonuyla To The Beautiful you. Bana göre her iki dizinin de kendine göre güzellikleri vardı, ayrım yapamayacağım.Yalnız dizinin OST'ları konusunda tek geçerim çok hoşuma gitti.


Kore dizilerinin de artık vazgeçilmez konusu olan erkek kılığına girmiş kızlar. Bu dizinin ana karakteri de tam da böyle. Dizinin yapımcılığını üstlenen SM Entertainment şirketidir. Oyuncu kadrosundan da anlaşılacağı üzere oyuncuları öncelikle tanıtayım sizlere;

 Choi Seol Rİ (Sulli)/Goo Jae Hea


 Choi Min Ho/Kang Tea Joon (Shinne)

 Lee Hyun Woo/Cha Eun Kyul

  Kim Ji Won/ Seul Han Na

 Kang Ha Neul/Min Hyun Jae


 Suh Joon Young/Ha Seung Ri

Hwang Kwang He/Song Jong Min


Evet gel gelelim dizimize; Jae He karakterimiz Koreli olmasına rağmen annesinin küçük yaşlarda Amerikan bir adamla evlenmesi sonucu Amerika'da yaşamışlardır. Orada zor zamanlar geçiren (sebebini hala anlayamadım nedenler) Jae He, Tae Joon'un gençler olimpiyatlarında yüksek altlamada altın madalya kazanmasıyla "Mucize başarının diğer adıdır" (bir çok kez bu cümlenin üzerinde durulmuştur dizi boyunca) diyerek ilham vermiştir kızımıza. Atletizimde başarılara imza atar fakat kızımıza televizyonda gördüğü bu bu gence aslında aşık olmuştur. Belli bir süre sonra kaza geçiren ve yüksek atlama konusunda sorun yaşan Tae Joon'a yardım etmek onu tekrar atladığını görmek için Amerika'dan kalkar Kore'ye gider. Tae Joon Bir erkek okulunda okumaktadır.  Jae He'de bundan sonra erkek gibi yaşamaya karar verir ve güzelim saçlarına kıyar ve keserek okula girişini yapar. Yalnız şunu söylemeden edemicem Sulli erkeğe cidden çok benziyordu :) Go Mi Nam (park shin hye) örneğinden düşünürsek arada bayağı fark vardı diyebilirim :) Toplu fotoğrafa bakınca ayırt edilemeyecek dereceye gelinebilir eğer karakteri bilmediğiniz sürece tabi..
Tea Joon; Shinne grubunun üyelerinden Min Ho'dur. Benim bu arkadaşı dizilerde ilk izleyişim. Shinne bir çok şarkısını dinlediğimden yabancı değilim ama oyunculuğunu sevdim. Salamander Guru dizisinden oynadı fakat benim daha onu izlemye fırsatım olmadı en kısa zamanda onu da izleyip oradaki oyunculuğunu da görmek istiyorum.Dizi de ki rolünden kaynaklı olabilir bilmiyorum ama ilk başlarda soğuk gelmesine rağmen sonrasında toparladı kendini. Jae He ile oda arkadaşı oldular. Onun kız olduğunu ilk başlarda anlamasına rağmen hiç ses etmedi onun açıklamasını bekledi dizi boyunca. İlk başlarda kıza ters davranmasına rağmen okula giriş nedeni onun tekrardan atladığını görmek olduğunu öğrenince bir anda yelkenler suya indi. Bu sefer onun için atlayacak seviyeye geldi durum :)
Cha Eun Kyul; karakterine can veren kişi Lee Hyun Woo. Dizimizin en çatlağı,sevimlisi, şekeri, balı, her şeyi oydu aslında Jae He'nin en yakın arkadaşı olmasına rağmen onun kız olduğunu anlamadı. Hatta onun erkek haline aşık oldu. 14 bölüm kendini gay sanarak yaşadı. Hatta Jae He'nin erkek haline bile aşkını itiraf etti :D Çok samimiydi ben genelde dizinin ikinci adamlarına çok üzülmem bir BOF'da ki  Jii Hoo bir de You're Beautifu'da ki Kang Shin Woo'ya üzülmüştüm bir de bu çocukcağıza. ilk başlarda ki saç stili ile çok sevimli olsa da sonrasında kesmesiyle eli yüzü kendine geldi  Ben red edildiğinde cidden çok üzülmüştüm. Jae Hee'nin kız olduğu ortaya çıktığında okuldan ayrılacağını Tae Joon'a haber vermesi falan büyük davranıştı. Hangi ikinci adam yapar bunu be adamsın Cha Eun Kyul!!! Bir de Jae He'nin erkek haline aşık olduğu zamanlarda çift tişörtü alması falan beni bitirmişti. Tae Joon, Jae He ve Eun Kyul'un üçünün birlikte dışarı çıktığı zaman aynı tişörtü giyip bunları kıskanan Tae Joon'un gidip taktığı çantanın aynısını kızımıza alması falan bayağı güldüm :D Kız da neye uğradığını şaşırdı resmen :D

Bir de en çok güldüğüm anlardan biri de Jae He'nin Amerikadan gelen yakışıklı arkadaşı geldiğinden Dördü beraber birşeyler içmeye geldiklerinde hepsi portakal suyu söylerken çocuk ekspresso söylemesiyle bizim cocuklarında aynısından istiyoruz deyip zorla içmeleri tam bir komediydi :D
Bulundukları bir etkinlik sonunda çekilen bir fotoğraf onca erkeğin arasında Jae He'yi ayırt etmek cidden cok zor Sulli erkek kılığında ki rolünü tam anlamıyla güzel oynamış.
Dizinin başka karakterleride vardı tabi mesela; esas oğlanımıza çocukluğundan beri aşık olan etrafta oppa oppa diyerek dolaşana kızımız Han Na. Bu kızımızda küçüklüğünde; Tea Joon'un jimnastik yapan unnilerin güzel olduğunu söylediği için o spor dalına başlayan ve alanında önemli başarıları imza atmıştır. Kore'de peri olarak bilinen bu kızımıza Goo Jae He'nin bu kadar güzel erkek olamaz koşuluyla yola çıkarak araştırır ve eninde sonunda anlar. Fakat Tae Joon buna engel olur onu sevdiğini ona söyler. Kız daha fazla peşinde koşmaz çünkü olmayacağını anlar. Ama kızımıza dizinin sunbaesi seung Ri ona aşık olur ve ne yapar eder onu tavlar. Dizinin final bölümünde gösterilmiştir :) Yalnız bu sunbae'de tam adammış Jae'nin kız olduğu ortaya çıktığında yurt başkanaları şikayete giderken kendi eğitimini bile etkileyecek şekilde kefil olmuş ama buna gerek kalmayarak zaten kızımız Amerika'ya geri dönmüştür.
Dizinin romantik sahneleri de yok değildi. Kesinlikle drama sahnelerinde Korelilerin olanları tek geçerim. O kadar çok yabancı dizi izliyorum Ki Amerika, Almanya, İngiltere hatta bu dizinin Japon versiyonunda bile bence drama sahneleri olmamıştı. Komedi konusunda tek geçer onlarda korelileri.
Mesela ;

Tae Joon'un kesinlike bu sahneden sonra kız olduğunu tahmin etmiştir Şu sahnenin olduğu anda ki an harikaydı


Aşkta ki güzelliğe bak; Tae Joon eli sakatlanan Jae He'nin yüzünü böyle yıkarak burnunu temizlemeye falan kalkması bunu Eun Kyul görmesi hiç hoşuma gitmese de çok güzel sahneydi be.. He bir de şunu unutmamak lazım ki Adam gibi adam Eun Kyul'un Tea Joon'a verdiği ders. Adam cıktı aslanlar gibi hoşlandığını söyledi. 

Final bölümüne gelince kesinlikle çok vasattı. İnsanın kafasında oluşan soru işaretleriyle son buldu resmen. Madem bu kadar çok seviyordun da kızı neden o kadar zaman bekletti. En azından Eun Kyul olmazsa ondan bile haber alamayacaktı, yazık.Kızın Amerika'ya gidişi normal bir gidişmiş gibi yansıtmaları falan çok saçma olmuştu. Mutlu son ile bitişi dışında pek etkili olmadı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..